.

sobota, 2 sierpnia 2014

Pasta jajeczna, którą uwielbiam!


Tej, jakże popularnej, pasty spróbowałam na stołówce w ośrodku wypoczynkowym na ostatnich wakacjach. Bardzo mi posmakowała, toteż w głowie od razu miałam plan odtworzenia jej w domu. Przeszukałam internet i dzisiejszy przepis jest wypadkową kilku innych. Prosty i błyskawiczny. Pewnie większość z Was ją dobrze zna, ale może nie wszyscy. Według mnie, albo się ją lubi, albo nienawidzi i ja należę zdecydowanie do tej pierwszej grupy. Zachęcam do spróbowania, tym którzy jej nie jedli lub do powtórzenia - jej fanom.



PASTA JAJECZNA klasyczna
mała miseczka pasty

- 2 jajka ugotowane na twardo
- łyżka majonezu*
- opcjonalnie: łyżka startego sera żółtego
- kilka listków szczypiorku, drobno posiekanego
- sól i pieprz

*w wersji lekkiej jogurt lub twarożek, ale najlepsza jest z majonezem ;)
Jajka rozgnieść widelcem i dokładnie połączyć z pozostałymi składnikami. Przechowywać w lodówce.

8 komentarzy:

  1. Ja dodaję jogurt wymieszany z musztardą :) I też kocham pastę jajeczną!

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm... aż nabrałam ochoty na taki domowy chleb z tą pastą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie taka pastę robi moja mama! Chętnie spróbowałabym tej twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. znam, znam i uwielbiam! jednak z chęcią spróbuję Twojej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prawie w każdym tygodniu robię tą pastę :D
    pyyszna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja ulubiona pasta jajeczna to z ricottą , makiem i pieprzem :) Polecam wypróbowac!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jutro sobie zrobię na śniadanie. Uwielbiam, a nie jadłam wieki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Robię dokładnie tak samo tylko bez żółtego sera, pychota! :)

    OdpowiedzUsuń