.

wtorek, 29 lipca 2014

Omlet z fasoli - na wytrawnie



Witam Was znowu, po powrocie znad morza. Witam Was przepisem na omlet.
Bardzo łatwym przepisem, ale w nieco urozmaiconej wersji, a mianowicie z fasolą. Bo udanym eksperymencie z tymże omletem na słodko (w wersji z karobem - klik), zdecydowałam się drugą połowę puszki wykorzystać na wytrawną wersję. Zdrowy, pełen białka, wegetariański.
Na pewno Wam posmakuje z Waszymi ulubionymi dodatkami!



OMLET Z FASOLI  z czosnkiem i suszonymi pomidorami
1 porcja

- 1-2 jajka
- pół puszki fasoli (120g)
- 2 łyżki mąki (dowolnej)
- sól i pieprz
- 1/2 łyżeczki bazyli
- 1/2 łyżeczki oregano*
- ząbek czosnku
- łyżka oleju

*ulubione przyprawy
Fasolę zmiksować na krem i połączyć z pozostałymi składnikami. Masę przełożyć na rozgrzany olej i smażyć z obu stron. Podawać z dowolnymi dodatkami, np. warzywami.
Podałam z smażoną cukinią i ketchupem ;-)

3 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że wyjazd był udany! :)
    Takim omletem nas witasz? Pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam otwartą fasolę z której nie wiem co zrobić :D tzn. nie wiedziałam :D Dzięki za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na szybki letni obiad :) Pyszny, zdrowy i fasolowy :)

    OdpowiedzUsuń