.

środa, 4 czerwca 2014

Ciasto na pierogi II (bez jajka)




Prostszy i szybszy przepis niż poprzedni, tu zamieszczony i znacznie częściej przeze mnie wykorzystywany. 

CIASTO NA PIEROGI
przepis domowy 

- 2 szklanki mąki
- 2/3 -3/4 szklanki gorącej wody
- łyżeczka oleju
- szczypta soli

Do wysypanej na blat mąki dodać olej i sól. Powoli wlewać wodę, mieszając łyżką. Uformować gładkie ciasto. Rozwałkowywać na cienkie placki, dowolnie nadziewać, zlepiać i gotować (chwilę po wypłynięciu na powierzchnię)





3 komentarze:

  1. Napewno zrobię z tego przepisu ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie słysząlm, że ciasto delikatniejsze wychodzi bez jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robię jeszcze bez oleju. Tylko woda, mąka i sól. Kiedyś to się nawet zdziwiłam jak znalazłam przepis z jajkiem czy olejem bo u mnie w domu zawsze tylko tak się robiło i myślałam, że każdy tak robi ;)

    OdpowiedzUsuń