.

niedziela, 25 maja 2014

Roladki z kurczaka z pesto i mozzarellą






















Ci, co mnie odwiedzają, na pewno zauważyli, że to już kolejny przepis na kurczaka w niedługim czasie. Na wytłumaczenie dodam, że tę wersję musiałam powtórzyć, bo tak wszystkim smakowało i nie mogłam się nią nie podzielić. Zostałam poproszona o przygotowanie go na niedzielny obiad! Znowu jest szybko, znowu prosto i jak zawsze, smacznie. Jeżeli nie jesteście w posiadaniu pesto, doskonale sprawdzi się też zwykły przecier pomidorowy i nieco więcej przypraw - taką, inną wersję też próbowałam i potwierdzam, że jest równie dobra.

ROLADKI Z KURCZAKA Z PESTO I MOZZARELLĄ
przepis własny || 2 porcje

- 2 porcje piersi z kurczaka
- 1 łyżka oliwy z oliwek
- łyżka pesto (KLIK po przepis) / ew. przecier pomidorowy
- 2/3 kulki mozzarelli
- sól i pieprz
- 1/2 łyżeczki suszonej słodkiej papryki
- opcjonalnie: płatki migdałów

Kurczaka umyć i każda porcję poprzecinać ostrym nożem w poprzek, by utworzyć cienki plastry. Każdego z nich posmarować z jednej strony oliwą. Drugą stronę posmarować pesto i na to porozrywaną na mniejsze części mozzarellę. Posypujemy papryką, solą i pieprzem, a następnie zwijamy w ciasne roladki (nadzieniem do środka) Przebić od góry wykałaczką i ułożyć na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. z wierzchu można posypać płatkami migdałów. Piec ok. 20min w 180 stopniach (aż nie będzie surowe)




7 komentarzy:

  1. Twoje wariacje z kurczaki zawsze mi się podobają ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie nadziewane roladki z kurczaka! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez mięsa życ bym nie umiala, a Ty dajesz fajne pomysly na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pomysł na roladki;) ja polecam roladki z orzechami i cebulką..zapraszam na bloga .pozdrawiam.
    http://gotujenacodzien.blogspot.com/search/label/Dania%20g%C5%82%C3%B3wne

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do udziału w konkursie:

    http://www.fochygochy.blogspot.com/2014/05/konkurs-z-ksiazka-w-tle.html

    OdpowiedzUsuń