.

niedziela, 23 marca 2014

Trzyskładnikowe ciasteczka owsiane


Dzisiejsze ciasteczka to mój debiut jeżeli chodzi o ciastka owsiane. Nieprzyzwoicie proste i szybkie w wykonaniu, a przy tym bardzo zdrowe i w ogóle "light", gdyż nie mają w sobie żadnych "szkodliwych" produktów. Baza ma jedynie trzy składniki: płatki owsiane, banana i jajko, ale można dodać do niech co tylko się tylko zechce - czekoladę, orzechy, bakalie, przyprawy.... Ja tym razem postawiłam na wersję bez dodatków. Coś mi mówi, że jeszcze nie raz u mnie zagoszczą ;)

BANANOWE CIASTECZKA OWSIANE
wypadkowa przepisów z internetu || ok. 12 ciasteczek

- 1 duży banan
- 180g płatków owsianych
- jajko

Banana rozgnieść widelcem na gładką papkę i połączyć z jajkiem. Wsypać płatki owsiane i dokładnie wymieszać. Ja masę wstawiłam na noc do lodówki i trochę stwardniała. Formować kulki, a następnie rozpłaszczać je na kształt ciasteczek. Ułożyć na blaszce i piec do ok. 30min w 180 stopniach, pilnując, by się nie przypaliły. Studzić na kratce.





7 komentarzy:

  1. Jakie cudowne i proste świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. zapisuję przepis i na pewno wypróbuję! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te ciasteczka :) Proste i smaczne więc jak ich nie lubić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam już takie ciasteczka. Są pyszne i można dowolnie modyfikować dodając np. orzechy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobnie robię batoniki musli :) Pysznie, zdrowo i można do nich dorzucić, co się nam podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na mojego nowego bloga kulinarnego ;) http://recipeformylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń