.

sobota, 15 lutego 2014

Brownie w słoiczku, czyli krem jaglany




Kilka dni temu obchodziliśmy Dzień Nutelli. Prawdę mówiąc, jednak to nie to skłoniło mnie do przygotowania dzisiejszego kremu. Była to resztka kaszy jaglanej zawinięta w woreczku, leżąca gdzieś w szafce. Na jaglanki jako takiej ochoty nie było, ale na czekoladę jest zawsze. Przypomniałam sobie podobne kremy, które widziałam u Was na blogach i szybko zabrałam się do roboty.Efektem jest słoiczek pełen zdrowego, gęstego, mocno czekoladowego cuda. 

CZEKOLADOWY KREM Z KASZY JAGLANEJ
wypadkowa przepisów z internetu || 1 słoiczek

- 50g kaszy jaglanej
- 200ml wody
- 2 łyżki gorzkiego kakao (20g)
- duża łyżka miodu (lub wegańskiego zamiennika)
- łyżka masła orzechowego (dałam migdałowe)
- szczypta soli
- dwa rządki posiekanej czekolady

Kaszę ugotować w osolonej wodzie do miękkości, aż wsiąknie cały płyn. Lekko przestudzoną połączyć z pozostałymi składnikami i dokładnie zmiksować. Gdy całkowicie ostygnie dodać posiekaną czekoladę i wymieszać. Krem przełożyć do słoiczka i przechowywać w lodówce.

9 komentarzy:

  1. Ten krem musi bosko smakować , więc od razu daję go na moją listę do zrobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego kremu jeszcze nie jadlam, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze lepsza wersja tego kremu :D Myślałam, że lepiej już być nie może :D Zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. marzy mi się taki krem! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki świetny krem! Koniecznie do zrobienia już jest na mojej liście! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ mocno czekoladowy :) na pewno smakuje wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, super pomysł! Na pewno spróbuję stworzyć takie domowe smarowidło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musi być pyszny! Kiedyś napewno taki zrobie.

    OdpowiedzUsuń