.

czwartek, 2 stycznia 2014

Dietetyczna sałatka z serkiem wiejskim i awokado


Taką sałatkę przygotowałam sobie ostatnio na obiad. Nie miałam konkretnego pomysłu, wymieszałam składniki z misce odstawiłam na chwilę do lodówki. Okazała się naprawdę smaczna, więc postanowiłam się nią podzielić. Jest prosta, lekka, smaczna i bardzo zdrowa. Alternatywa dla sałatek z majonezem - naprawdę nie jest mniej smaczna. Do tego jakiś dobry chlebek i gotowe - na śniadanie, obiad, czy kolację.

SAŁATKA NA SERKU WIEJSKIM Z AWOKADO
przepis własny || 1 średnia porcja

- 150g serka wiejskiego
- 1 mały pomidor
- 1/3 awokado
- 1 kiszony ogórek (można pominąć lub podać osobno)
- łyżeczka majonezu / ketchupu (w wersji lżejszej)
- ew. łyżeczka oliwy z oliwek
- pół ząbka czosnku
- sól i pieprz

Serek przełożyć do miseczki. Warzywa umyć i pokroić w podobnej wielkości kostkę. Do serka dodać oliwę, majonez, przeciśnięty ząbek czosnku, sól i pieprz. Wymieszać i dodać warzywa. Delikatnie połączyć, by nie rozgnieść warzyw. Podawać najlepiej po schłodzeniu 30 min w lodówce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz