.

wtorek, 31 grudnia 2013

Koreczki naleśnikowe z serem żółtym i masłem orzechowym


Szukałam pomysłu na jakieś smaczne przekąski na zbliżającego się Sylwestra. Nieraz widziałam w internecie takie koreczki zrobione z naleśników, nadziane jakimś pysznym farszem. Postanowiłam przygotować coś podobnego, ale prostego i szybkiego. Połączyłam dwa składniki, które według mnie razem smakują naprawdę dobrze - ser żółty i masło orzechowe. I tak powstały dzisiejsze koreczki.

NALEŚNIKOWE KORECZKI Z MASŁEM ORZECHOWYM I SEREM ŻÓŁTYM
przepis własny || ilość zależy od wielkości oraz grubości ciasta

naleśniki: (można z innego przepisu)
- 100g mąki pszennej (w zdrowszej wersji pełnoziarnistej)
- 150ml mleka
- 150ml wody
- 2 jajka
- szczypta soli
- łyżeczka oleju

nadzienie:
- plastry sera żółtego
- masło orzechowe
- pieprz

Naleśniki usmażyć na rozgrzanej patelni z obu stron. Wystudzić je. Każdego naleśnika smarować masłem orzechowym po całej powierzchni, nakładać plastry sera żółtego (ok. 3 na jednego naleśnika). Posypać pieprzem. Zwinąć w rulon jak najciaśniej i wstawić do lodówki. Gdy się trochę schłodzi ostrym nożem odcinać ok. 1,5 cm kawałki i wbijać wykałaczkę.

4 komentarze:

  1. Bardzo oryginalne połączenie smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjawiskowo wyglądają i pewnie też tak smakują; coś czuję, że kiedyś skorzystam z tego przepisu!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zjadłabym takiego zawijaska, na pewno wypróbuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe połączenie smaków, koniecznie do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń