.

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Dekoracja cupcakes - świąteczne choinki


Musiałam przygotować takie babeczki! Widziałam je już tyle razy i wreszcie znalazła się okazja. Może zachęcę i Was do takiej dekoracji...:)

CUPCAKES CHOINKI
widziałam na wielu stronach || ilość dowolna

- ten krem do dekoracji (z użyciem białej czekolady) / inna masa, której używacie
- zielony barwnik (użyłam w żelu)
- lukrowe gwiazdki
- kolorowa posypka "perełki"

Do kremu po trochu dodawać barwnika, aż do osiągnięcia pożądanego koloru. Przełożyć do szprycy lub rękawa cukierniczego. Wyciskać krem na babeczki, tworząc kształt choinki. Na czubek położyć gwiazdkę i posypać choinkę perełkami - bombkami. Schłodzić w lodówce.


2 komentarze:

  1. Nie pomyślałam, żeby kogoś odwiedzić :D ale nic straconego :) We Wrocławiu jestem często :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Mam takie małe pytanie...Czy nie wybierasz się może na jarmark bożonarodzeniowy w ten weekend ? :) Chciałabym zdobyć ten kubeczek https://www.facebook.com/photo.php?fbid=670434799643936&set=pcb.670435996310483&type=1&theater a nie opłaca mi się jechać tyle km :) Ja maniaczka kubeczkowa z jarmarku nie mogę się bez niego obejść :D Będzie okazja aby się spotkać:)

    OdpowiedzUsuń